}

Logo kilmė

Mes jau nesame tikri, kodėl Orion buvo išrinktas įmonės vardu, kai ją įkūrė 1917 metais. Kad ir kaip ten būtų, įsitikinimas, kad dangaus kūnai daro įtaką mūsų gyvenimui ir sveikatai, siekia šimtmečius atgal. Žvaigždynas buvo naudojamas kaip Orion OY prekės ženklas iki antro dešimtmečio, o naujas dizainas, sukurtas profesoriaus Erkki Leikola 1933 metais buvau naudojamas iki šešto dešimtmečio. Tada buvo nuspręsta, kad šis prekės ženklas netinka ženklinti įmonės veiklą ir 1950 metais buvo pasiūlytas retortos (retorta - indas su kaklu iš šono skysčiams distiliuoti, reakcijoms daryti) simbolis.

Žmogus, sukūręs naują logo buvo Matti Viherjuuri, kuris paėmė idėją iš retortos indų, naudotų chemijoje. Prekės ženklo atnaujinimo konkursas buvo organizuotas 1972 metais, bet nepaisant šimtų dalyvių, nei vienas logo netiko.

Su naujo tūkstantmečio aušra, dar kartą buvo pradėta mastyti apie prekės ženklo atnaujinimą, nes farmacinis sektorius tapo tarptautinis pavadinimu Orion Pharma. Tada buvo suprasta, kad retortos simbolis yra Orion'o farmacijos verslo esminis elementas. Naujo logo pasiūlymai vis dar netiko. Vietoj to, žodis Pharma buvo parašytas Orion logo stiliumi ir retortos simbolis virto į Orion Pharma logo.

Šiame naujame logo retortos simbolis lieka nepakeistas kaip mūsų komunikacijų kertinis akmuo. Mūsų įvaizdis kyla iš retortos simbolio formos, todėl padidins jau ir taip aukštą atpažinamumą Suomijoje ir visame farmaciniame sektoriuje.

 

Matti Viherjuuri paėmė idėją retortos simboliui iš indo, naudoto chemijoje.